چرا ادما ازشنیدن واقعیت های راجب خودشون اینقدر بدشون میاد و دوست دارن بگن کارشون درست بوده و برای اینکه دست از سرشون برداریم یه حرف های راجب طرف مقابل میگن که بیشتر ادم ناراحت بشه و باعث کدورت بیشتر بشه چرا ما انتقاد پذیر نیستیم چرا سعی نمیکنیم یکم ب مادر...
ما را در سایت مادر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 54 تاريخ: چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 14:44